Bsbk 5 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum ayağa kalkıp nefes bile alamıyorum hastaneye gitsem bişey yparlar mı
TwinsAndBeren Bsbk sadece parol serum takıyorlar hapını içseniz de aynı etkiyi gösterir bence. Ekstra bi fark olmamıştı bende
Coktaze burcuyilmazzz38 ay daha yeni atlattım çok kötüydüm 21 haftalık hamileyim bugün 3. Günüm ama daha iyiyim çok şükür 🤲 parol içebilirsin eğer çok ağrın varsa vitamin alıp bol bol dinlenmen gerek 😇
gamzemissss Parol vitaminli serum yapıyorlar baş ağrısı halsizliğim devam ediyor bol bol su içip dinlenmekten başka yapacak nişey yok gbi 13+4 olduk