GezenTavuk_2 Kızlar tuvalet eğitimine başlamadan önce aldıklarınızı bizimle paylaşırsanız çok sevinirim Benim şu an elimde ; . Lazımlık Sadece elimde bu var arkadaşlar ekstra ne alabilirim iç çamaşırı kaç tane almalıyım detaylı şekilde yazarsanız çok sevinirim
AnayimBenAna_ GezenTavuk_2 bolca alt bolca iç çamaşırı alt açma örtüsü klozet için kaymayan bir adaptör tuvalet eğitimi ile ilgili kitap
ideemirel GezenTavuk_2 10 lu iç çamaşırı 10 tane pijama alti, zibin artık kullanilmayacagi için atlet alırsınız. Lazimlik tuvalet adaptörü vs bence gerekli olanlar bu kadar iç çamaşırı fazla olmayadabilir elde yıkayıp petekte kurutursunuz zaten
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ eşofmanı bayağı bol var bolca alt dediğiniz şey bu sanırım iç çamaşırı acaba kaç adet almalıyım bu alt açma örtüsü dediğiniz ebebekten aldıklarımız falan mı ve bir de bir şey söylemek istiyorum mesela gece bez bağlamadığımız zaman yatağının çarşaf serilmeyen kısmına yani çıplak yüzüne yine bir muşamba koymamız gerekir mi
AnayimBenAna_ GezenTavuk_2 muşambadan ziyade alt açma örtüsü kullandım ben o zamanlar beşikte yatıyordu en alta kalın pike üstüne alt açma üstüne çarşaf onun üstüne alt açma ve çarşaf sermiştim. Gece bez bağlamayın zaten bezi bir anda çıkartın konuşarak. Evet normal e bebekten alınan alt açma örtülerinden bahsediyorum
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ Yok ben beşikte alıştırmıyorum Canım kendi yanı başımda yatağı var böyle normal baza gibi yani muşambaya gerek yok mu diyorsunuz alt açma örtüleri bayağı emici mi peki bir de ekstra olarak bu iç çamaşırı adetini rica edebilir miyim
AnayimBenAna_ GezenTavuk_2 ben sanırım 18-24 adet kilot almıştım arada çöpe gidende oldu malum 🤭 ilk zamanlar çok kaçırma oldu bizim
GezenTavuk_2 ideemirel Aynen 10 tane yeter diye düşünüyorum ben de zıbın yerine atlet tercih ederiz zaten iyice tuvaleti kavradığı zaman zıbın bir daha kullanacağımız varsa o zaman kullanırız zaten benim şu an elimde sadece lazımlık var atlet olarak 3-4 tane var iç çamaşırı külot olarak da bir tane var
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ olur kuzum mutlaka çocuk adı üstünde ne yapacağı belli olmuyor afacanların zor olacak mutlaka ama sonunda rahata kavuşuruz bir 2 hafta gece çekeriz herhalde
AnayimBenAna_ GezenTavuk_2 evet ama zaten kaçırıp o ıslaklığı hissetmesi gerekiyor. Ondan rahatsız olacak zamanla benim kızım ilk zamanlar umursamazdı mesela yapardı. Zamanla alıştı o ıslaklık onu rahatsız etti bide tuvalet eğitimi kitaplarıda işe yaradı bizde. Hazır ol kakalara by by yapacaksın 😂
ideemirel GezenTavuk_2 bence 10 yeter hatta fazla bile sık sık yikiyorsaniz, ben gece altına naylon sermedim hışır hışır rahat etmez diye battaniye serdim iki defa kaçırdı zaten yıkayıp peteklere atıyordum
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ pis lanet kakalar gidin 😂 1 tane alsam yeter dimi kitap açıkçası çok almak istemiyorum birde mesela istedi vs ben onu hemen degistirmiyecegim dimi ondan rahatsız mı olması lazım 🤔
AnayimBenAna_ GezenTavuk_2 yok değiştir tabi. İlk zamanlar sürekli gözlemlemen lazım hareketlerini öğrenmek için kuytulara falan gidiyorsa mesela teklif et hadi lazımlığına gidelim diye. Yapınca ben hemen değiştirdim
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ hmm altına yapınca direk değiştireyim hareket gözlemleyeyim e peki nasıl mesela rahatsız olacak islaktan çocuk ay çok sordum ama ilk çocuk tecrübem 0 🤭
GezenTavuk_2 AnayimBenAna_ yani Evet genelde altını bezlediğim zaman bile bezini çekiştirip rahatsız olduğunu veyahut bezlerken böyle sürekli bağırdığını bezlenmek istemediğini bile fark ediyorum onu da mutlaka bana gösterecektir