Nazo_avlu ben Philips kullanıyorum ama xiaominin temizliği daha kolay. Rezistans kısmı tamamen açık değil. Pişirme konusunda çok memnunum. 2 yıldır kullanıyorum. Çalışan biri olduğum içinde çok pratik geliyor. Birde çekirdek ailen 2-3 kişiyse koca fırını açmaya gerek kalmıyor. Ben çok seviyorum