nisoom01 kızlar 20 haftalık hamileyim kan ilacı içiyorum ve aşırı derece bulantım oluyor içince sizinde öyle oluyor mu doktorum bulantın varsa içme dedi siz içtiniz mi naptınız
myangelson nisoom01 bana bulantı yapmıyor o yüzden içiyorum. Eczanede bulantı yaparsa kahvaltıdan 2 saat sonra iç demişlerdi ben aç içiyorum
Aslaninannesi_ nisoom01 bendede yapıyordu yemekten iki saat sonra veya iki saat önce iç dedi ben yemekten sonra içiyorum bulantı olmuyor
esca344 nisoom01 bulantıdan dolayı içemedim doktorum doğuma yakın tekrsr bakacağız duruma göre damardan vereceğiz dedi çaresiz bi durum değil yani ben de hiç içemedim serum olarak demir verecek
esca344 nisoom01 bana zararı yok aynı seviyeye gelecek serumla dedi bana yarın verecek hatta doğum zamanı geldi