1993kubra bu aylarda bebek zaten kandaki vitaminlerden vs besleniyo şahsen ben 37 haftalık hamileyim hâla iştahım yok. Endişelenmeyin canınız ne istiyorsa onu yeyin tabi pişmemiş et işlenmiş gıda yemeyin ama ben iştahım açılsın diye pizzalar hamburgerlerde yemiştım o aylarda. Doktorum bana seni serumla da beslesek bebek kendi oluşacağı vitaminleri mineralleri kalsiyumları alır demişti insanın içine sürekli yararlı şeyler yemeliyim gibi şeyler doğuyo ama siz yinede sakince canınızın istediği yiyeceklere odaklanın🌸