Mrv-ElfAda merhaba ben temmuz ayında kimyasal gebelik yaşadım hamileliğimi öğrendiğimde beta hcg 62 ydi sonra 52 oldu kanamam başladı çok ağrım vardı doktor hiçbir şey yapmadı ağrı kesici içebilirsin düşük oluyor zaten dedi alttan muayene ettiler muayeneden sonra kanamam arttı sabaha zaten kan pıhtısı şeklinde tuvalette düştüğünü gördüm adet oluyor gibi kanama 1 hafta sürdü ve 1-2 ay bekle vücudun toparlansın dediler ben düşükten 3-4 ay sonra hamile kaldım şu an gayet sağlıklı bir bebeğim var karnımda şükürler olsun hiç korkma daha sonrasın gayet sağlıklı bir bebiş oluyor 🥰