Buseeeee66 Kızlar kimyasal gebelik geçirdim . Yumurtlama oluyo mu hemen arkasına acaba ? Bir de 1 ay beklemeli miyim tekrar denemek için
Hulya_Bal Buseeeee66 gGeçen ay kimyasal geçirdim 12 sinde kanama basladi 8 gün sürdü. Takvime göre 13Ocak regl olmam lazımdı olmadım test yaptim pozitif cumaya kadr bekleyeceğim kan vermek icin ama bu sefer belirtiler fazlasıyla var yani demem o ki olabiliyor canim
Luminousviento Ben kimyasal geçirdim betam sıfırlandı adet oldum. Sonra bir daha hiç adet olmadım geç döllenme ile gebe kaldım
Luminousviento 7 ekim adet başlangıcı 15 ekim adet bitişi oldu bu kimyasalın kanamasıydı. 19 kasımda betam 85,5 geldi. Bir de gecikmenin 8. Gününde beta 2.1 di 12. Gününde 85,5 oldu