Nermin81 Merhaba kızlar 39+5 olduk bugün dr alttan uyarı verdi 1 2 santim açılman var çok değil dedi hafif lekelenme geldi ağrılarım var biraz bakalım ne zaman gelecek oğluş
acemianneyim Nermin81 Allah kolaylık versin, kaç kilo bebişiniz acaba? Bende 39+4üm şu an bebeğim 3800. 2 cm açılmam var ve grip oldum çok halsizim. Hiç enerjim yok korkuyorum normal doğurabilir miyim bilmiyorum
Nermin81 Amin canım sağol 3500 civarı dedi kilosunu doğurursun inşallah normal korkma benim 4. Olacak ama hala gelmeye niyeti yok
acemianneyim Nermin81 inşallah, Allah hepimize güç kuvvet versin❤️ bir an evvel bebeklerimize sağlıkla kavuşalım😍