blackeagle Kızlar merhaba kızım olcak kısmetse bu iki isimden birini düşünüyorum sizce hangisi?başka önerilerinize açığım simdiden teşekkürler :)
Biroglanannesi blackeagle ben ikisini de pek beğenemedim doğrusu canım. Benim nasipse oğluşum olacak. Ama eğer kızım olsaydı İpek koyardım muhtemelen :) hayırlı doğumlar inşallah