Kubra5706 13.haftada yoğun kanama yaşadım bebeğim sağlıklı şükür ama plasenta aşağı yerleştiği için tekrarlayabilirmiş. Doktorum kendiliğinden yukarı çıkar dedi ancak endişeliyim. Bu durumu yaşayan, tavsiyesi olan var mı?
obli Kubra5706 cinsel ilişki yasak. Ağır iş vs yapmayın. Bol su ve istirahat. Benim 20.haftamda yukarı çıktı.
Myliddlebaby Kubra5706 bendede oyleydi sen o isi bebise birak o zaten done done yerini degistiriyo ama dinken ayakta gezme ben oyle atlattim
Nazo_avlu Kubra5706 tedavısı dınlenmek aynı haftalarda yogun kanamam oldu ılıskı yasak agır kaldırma elektlı süpürgeyı felan ıttıre ıttıre temızlık yapma ben klozet kullandım sonucta alaturkada oturunca baskı yapıyorsun benım agır kanamam vardı. Duphaston basladık. 25. Haftaya kadar kullandım ılacı başladıktan 10 gun sonra kanamam tamamen bıttı 25. Haftada cıkmıstı zaten yukarı genelde cıkıyormus bebek buyudukce cıkar sen dıkkat et yeterlı cıkmazsada endıse etme en kotu ıhtımal sezeryan kanamam olursa kanla gırıyorlar zaten doguma korkma
Emeltsb Kubra5706 ilk gebeliklerde genelde aşağıda oluyor bana da aynısı söylendi zamanla yukarı çıkacak dendi biraz panik oldum tek zararı normal doğum olmaz demişti doktorum. Ama hamilelik ilerledikçe yukarı çıkıyor benim 20. Haftada aşağıdaydı sonraki haftalar yukarı çıktı
Kubra5706 obli teşekkür ederim doktorum da bunları söyledi dikkat ediyorum ama özellikle pelvik bölgesi ağrım oluyor sizin de olmuş muydu normal mi bu durum bilmiyorum
obli Kubra5706 oluyordu özellikle yorulduğumda vs. Kanamam olmadan önce eğildiğimde kasıklarım acıyordu şimdi geçti şükür. Ben eğilmedim bile bu süreçte yemek dışında hiçbir şey yapmadım.
Kubra5706 obli bu ağrı sancı hiç geçmeyecek bebeğim zarar görecek diye korku içindeyim teşekkür ederim tecrübenizi paylaştığınız için
Kubra5706 Nazo_avlu Allah razı olsun çok teşekkür ederim. Sezaryenden korkmuyorum bebeğime zarar gelecek endişesi var sadece yoksa gerisi hiç önemli değil. Teşekkür ederim 🙏🏻
Kubra5706 Emeltsb benim de ilk gebeliğim, yaşayan ve düzelen insanları görünce biraz olsun rahatladı içim teşekkür ederim