Ayse0575 Kızlar 31+6 haftada bebeğimin kilosu 1658 gr geldi. Doktor 1 hafta geride dedi. Benim gibi olanlar var mı ya? Çok mu zayıf aslında hep onu besleyecek şeyler yiyorum. Şeker çıktığı için protein ağırlıklı yiyorum ama anlamadım
Balkan77 Ayse0575 tatlım muz ye elma suyu ve havuç suyu öneriyorum güzel kilo aldırıyor hemde bebeğin suyunu etkiliyor
Almirolie Ayse0575 avokado ve kaşar peyniri öneririm ☺️ son haftada falan iyi kilo alıyorlar bir anda şekeriniz varsa benim arkadaşımda öyleydi çok dikkat etti yediğine içtiğine onunda bebişi zayıf doğdu çok normal bence sıkmayın canınızı sağlıkla gelsin de hiç önemli değil ☺️sabah kahvaltınızda iki yumurta avokado ve kaşar peyniri koyun yiyin boll bol ☺️♥️
Gamomuu Ayse0575 benim de aynı. Gebelik şekerim var o yüzden protein ağırlıklı beslendiğim halde bebek sizinkiyle nerdeyse aynıydı o haftasında cuma bakalım 34 olucam kaö kg olmuş çok merak ediyorum. İnşallah almıştır.
Havvanur3006 Bizde bu gün görüştük doktorla 31 haftalık hamileyim 1650 kilosu canınızı sıkmayın bir haftadan birşey olmaz diyor doktorlar bizimde öyleydi sonradan toparladı tabi bende çok fazla kilo aldım ama siz yine sağlıklı beslenin yumurta yiyin bol bol 😂
Ayse0575 Havvanur3006 yiyorum aslında günde 2 yumurta süt yoğurt her günümde nerdeyse tavuk et var ama. Ben zayıfım biraz yani yapı olarak zayıfım bana mı çekecek acaba anlamadım 😅 korkuyorum gelişim geriliği olur falan diye 🥺
Almirolie Ayse0575 yağlı olduğu için güzel kilo aldırıyor sağlıkla gelsin inşallah kız mı bebeğiniz ☺️
Ayse0575 Almirolie Amin hepimizin sağlıkla gelsin inşallah, evet kız🥰 sizin cinsiyeti ne kaç haftalıksınız☺️
Ayse0575 Gamomuu ay inşallah almıştır ya sağlıkla gelsinler 🥹 bende hep protein ağırlıklı besleniyorum neredeyse her günümde tavuk et süt yoğurt yumurta var ama anlamadım yeterlimi gelmiyor. Diyetisyenle devam ediyoruz bide yani anlamadım