Helen1 ben bu yaz kızımın kafasından musluk gibi akan sular gördüm haziranda mümkün değil ki uzun kollu alt üst takım giymesi. Ha belki evin kuzey yöne bakıyosa hafif serinliyosa akşam uzun kollu zıbın altına da patikli altlardan vs giydirebilirsin tek kat olacak şekilde yani
Yoksa bebiş pişer ya benimkide temmuzun başlarında doğar 3 veya 10 gibi. Benim evim full güney muhtemelen sadece kısa kollu zıbın ve çorapsız alt giyecek