Hatice4136 aynı şeyi o kadar çok kişi yaşamış ki. Eskiden bu kadar olmuyordu bu ama son günlerde hep aynı şeyi görüyorum. Testlerde bir problem var sanırım. En iyisi test yapnadan gecikme bekleyip kan vermek çünkü testlerin hiç bir anlamı yok aksine boşuna umutlandırıyor. Bende prodoctor yaptım 4 tane ilk yaptığım bomboş diğer üçü kuruma çizgisi çıktı normalde prodoctor kuruma yapmaz diyolar. İnsan kurumadan bile umutlanıyo seni hiç düşünemiyorum 😔😔