Mryemm Kızlar dün bebeğimin yalnız olmadığını aynı keseyi kardeşiyle paylaştığını öğrendim🥹 çok mutluyum aynı zamanda endişem heyecanım ikiye katladı. Benim gibi ikizlere hamile olanlar gelin bir sarılalım, yorumlarda buluşalım 🥹💐
ozgurrce Mryemm çok sevindimm inşallah sağlıcakla kucağınıza alırsınız ben tek yumurta ikizlerine hamileyim🥹
[silindi] Mryemm ya maşallah darısı bana olsun amin 🙏🏻 birebir birbirlerine benzerler ve cinsiyetleri de aynı olur
beyzanurslgn Mryemm 5 haftalık hamileyim. Daha öncesinde 2 düşük yaşadım. Kanımda pıhtılaşma olduğunu öğrendim coraspin’e ve kahverengi lekelenmeden dolayı progestan’a başladım. 2 gün önce gittiğimde 2 kese gözüktü. 8 gün sonra kontrolüm var. Heyecanla bekliyorum 🥹🥹
Mryemm [silindi] inşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla sıhhatle 🤲🏻🥹 evet öyleymiş yaaa😇
Mryemm Bisaderuya ilk betam 1969du. Bir gün sonra baktırdığımda 3951di. Sanırım 4-5. Haftalara denk geliyor bu yaptırdığım tarihler
Mryemm mer_vee yaaa ne güzel çok sevindim sizin adınıza inşallah iyidir minnoşlar. Rabbim sağlıkla bizlere de vaktiyle kavuşmayı nasip etsin. Nasıl bir süreçti acaba ben endişeliyim oldukça 😅
Mryemm Pparla ooyyy Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin sizlere de🥹🤲🏻 ufak bir kanama alanım varmış hafif kahverengi akıntım oluyor sizin var mıydı böyle bir durumunuz?
Pparla Mryemm amin inşallah 🌸 ben gebeliğin başından beri riskli bir gebelik yaşıyorum 4 aydır sürekli progestan iğne ilaç kullanıyorum kanama alanım yoktu ama lekelenme yaşadım iğne ilaç ile geçecektir inşallah gönlünüzü ferah tutun 🌸
Mryemm beyzanurslgn hemen hemen aynı şeyleri yaşamışız benim de iki kaybım var ama düşük değil birinin kalbi durdu diğeri ise ağır omfalosel sonucu kaybettim. Bendede pıhtılaşma çıktı bende hem iğne hem hap olarak kan sulandırıcı kullanıyorum aynı zamanda progestan da. Sağlıkla sıhhatle kavuşalım yavrularımıza🥹🤲🏻💐
Bisaderuya beyzanurslgn aynı süreci yaşıyoruz son betanız kaçtı benim 5+4 yarın ultrason muayenem var
Nraltnk beyzanurslgn aynı şeyleri yaşayan ne kadar çok anne var benim de ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı şimdi çift yumurta ikizlerime hamileyim keseyi görünce hemen oksapar iğneye başlamıştık 6. Haftada lekelenmem olunca da fitil ve iğneye başladık
beyzanurslgn Mryemm İnşallah. Rabbim sağlıklı şekilde kucağımıza almayı nasip etsin. Doktorum kalp atışını duyduktan sonra iğneye başlayalım dedi. Siz de mi öyle başladınız🌸
beyzanurslgn Mryemm Bana kalp atışını duyduktan sonra başlayalım dedi. Ama coraspin kullanıyorum. Bir sıkıntı olmaz inşallah 🙏🏻
Mryemm beyzanurslgn doktorunuz öyle uygun gördüyse içiniz rahat olsun. Lekelenme vs yaşadınız mı hiç?
beyzanurslgn Mryemm İlk öğrendiğim zaman 4-5 gün hafif kahverengi lekelenme yaşadım. 3 gün önce birkaç damla tekrarladı. Dünden beri de açık sarımsı-beyazımsı akıntıya döndü. Dün vajinal ve karından usg ile muayene oldum. Herhangi bir kanama alanı gözükmedi.
TwinsAndBeren Bisaderuya ikizlerin beta yüksekliği ile alakası yok benim ilk gebeliğimde 6 haftalık 15.000 di ama tek gebelikti
Mryemm Bisaderuya yani bilemiyorum bir arkadaşın da öyleydi başlarda çok yüksekti ama tek gebelik oldu. Onu ilerleyen zaman gösterir daha çok