Awatr
İlk hamileliğimde bendede olmuştu doktor yapabileceğimizi yaptık araştırmaya yönlendirdi ağrıdan duramuyordum araştırma hastanesinde falan yattım herhangi birşey bulamadılar . sonradan farkettim ki üşütmek ve gaz sancısı tetikledi sıcak tuttum kendimi yalnızca sıcak içecekler falan aniden kayboldu doktorların yaptığı ağrı kesici vs hiç bir işe yaramamıştı bende umarım şiddetlenmeden atlatırsınız