Bmoon terazi benım çocuğum yay, terazıler dengesız oluyor ya bi gun birini çok severken yarın nefret edıyorum. Aşırı kinci oluyorlar bide çok kararsız oluyorlar.
hep kendimi gömmüşüm😂
İnatcı dedıgı dedik oluyorlar ben oyleyım aşırı hisli oluyorlar bide agzımız biraz şom agızlı😂
Ne desem oluyor eşim agzımı actırmıyor bı ara telefon caldı eşime dedım kı deden öldü sandım telefon calınca 98 yaşındaydı adam yok çok şükür yaşıyor dedi, adamcağız 8 saat sonra vefat etmiş mekanı cennet olsun.
çok merhametlıyız ama bıde ınsanların yüzüne söyluyorux pat pat dedıkodu sevmıyoruz kımseye mınnet etmıyoruz yanlız kalmaktan korkmuyoruz.
Etrafımda 7 tane terazı var bende dahıl 2 kişi harcı hepsi böyle