Nur67 Sbrn78 gördüm canım postunu. Bence hormon değerlerin normal. Doktorun da zaten normal demiş yüksek bir durum yok.
Sbrn78 Prolaktin 20,83 Fsh 4,89 Tsh 2.37 Normal dedi ama sanki biraz prolaktin yüksek mi cıkmış tsh ile kendim araştırdgmda böyle dusundüm yaptıran arkadaşlar doktorlarınız sizlere ne dedi
october Sbrn78 normal sonuçların prolaktin üst sınırda ama çok yüksek değil fındık incir tarzı şeyler yiyorsan kesmeni öneririm