Aden35_yn
Benim bebeğim de 2 ay 23 günlük iki defa grip geçirdim malesef ilaç kullanamıyoruz ev içerisinde makse taktım ve sık sık ellerimi yıkadım özellikle emzirme öncesi , şuan yine burun akıntım ve öksürüğüm var maske kurtarıcı
Karabiber , bal ve süt öksürüğü kesiyor bir nebze
Bebeğinizi muhakkak getirin doktora baksınlar benim bebeğimin ateşi çıktı o süreçte getirdin kan , idrar ve röntgen istedi doktoru aşılarda olmadığı için korktuk o dönem şükür herşeyi temiz çıkmıştı tekrarlarsa muhakkak getir dedi doktoru neyseki tekrarlamadı