Bus-ra590 evet çok yakın kız arkadaşım 9 ay boyunca kustu hep kg verdi ama bebek çok şükür iyiydi 3.300 doğdu bile. Bence kötü düşünmeyin iyi düşünün iyi olun,gebelik bu mide bulantısı hep kişiden kişiye değişiyor.. Şimdiden hayırlı olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah