Flowermom0 32 haftalık hamileyim arkadaşlar. Yaklaşık 1 aydır sağ elimin parmaklarının ucu uyuşuyor. Sol elimde birşey yok. Sadece sağ ve ucu uyuşuyor. Normalmi sizce. Yaşayan varmı aranızda. Ödemim galan var. Bayada kilo aldım onunlamı alakalı acaba.
Alyask Flowermom0 ay bende aynı durumdayım 37+4 sol elım uyusuk sağda bısey yok kıvrım yerleri acıyor taş gıbı oldu elim ödemimde var çok da kılo aldım doktor magnezyumu sabah akşam iç dedı
Ronayib Flowermom0 benim kizimda oldu ödemden oluşuyor sonrada sinir sıkışması olarak kaliyo çok zor bi durum olur hamilelikte
Seymanurkurt Flowermom0 bnde yaklaşık 2 aydır yaşıyorum aynı sorunu 31+2 ödemden ve magnezyum ilacını aksattigim için olurmuş doktora sordum öyle demişti icsemde aynı yine uyuşmalar sadece parmak uclarimda
Ronayib Flowermom0 korkulacak bi durum değil merak etmeyin benimki sol eldi çünkü ben solağim çok çalıştırdığımız el olur bol bol aç kapa yap geceleri uyuşuk olur ben ağrısından uykudan uyandigim bile oldu ama doğum yaptıktan sonra düzelir tabi bende sınır sıkışması olarak kaldı umarım sizde öyle olmazz
Flowermom0 Alyask ya bnde fazla takmazdım aslında ama geçen bi akrabayla konuştum. Oda hamile sağ eli uyuşuyormul devamlı. Sürekli bulanık görüyormuş. Geçnde hastahanede karşılaştık doktor annenin beynine pıhtı attığını söylrmiş. Daha çok korkmaya başladm bnde
Alyask Flowermom0 ay Allah korusun ya bence hamılelıktendır bende doktoruma soracağım tekrar bulanık görme falan da yok bende çevremde de çok var böyle gebelıkten sonra gecıyor dediler
Flowermom0 Alyask ilk gebeliğimde ayaklarkmda olmuştu bnm. Ama son haftalarda. Bunda 30 falan başladı. Ama bunda çok kilo aldım o yaptı diye düşünüyorum bende. Sonuöta vücut birden şişiyor sinirler sıkışıyor falan
Ronayib Alyask geçer korkmayın benim ilk gebeligimde oldu doğum sonrası geçiyor çok kilo alınca daha doğrusu ödem çok olunca olur
Alyask Flowermom0 benımde aynı oldu son haftalarda başladı bende çok kilo aldım Allah yardımcımız olsun