Aden Doğumda açılmanın rahat olması İçin duymuştum kime sorduysam faydasını gördüm diyor birde çocuğu olmayanlar kullanıyor diye duymuştum bende kullanmayı düşünüyorum kolay Doğum İçin
Mormaviyidover 39+1 im iki haftadır 2 cm açılmam var artmıyo da doktor pazar günü tekrar çagğırdı bende bugün koydum onu suya inşallah bakalım
Aden Mormaviyidover herkes faydasını gördüğünü söylüyor duaları vesaire var tabi üzerine okunması gereken rabbim sağlıkla kucağına anlamayı nasip etsin bebeğini
AysunAcar Ben bi umut yaptım bugün ama hiç açılmam yoktu haliyle etkisi olmadi muayene oldum şimdi sezaryen olacağim mecbur sağlikla gelsin de artik yapacak bişey yok..