Merhaba kızlar şuan 40+2 olduk benim prenses kızımın keyfi yerinde ve gelmek bilmiyor 🤦🏻♀️ sürekli kontrol halindeyim suyu kalp atışı çok şükür yerinde ama artık kaygılanıyorum ilk gebeliğim suni sancı hakkında da korkularım var bu konuda tecrübeleri olan varsa yardımcı olabilir misiniz