Meltemar 17 haftalık hamileyim ve hala karnım küçük gözüküyor büyümüyor gibi sizce bebeğin cinsiyetiyle alakası var mı kızlar erkekler mi hızlı büyür yoksa kızlar mi hayirlisiyl a önümüzdeki hafta cinsiyet ogrenicez:))
esca344 Meltemar hayır benim her iki cinsiyette de büyümedi doktorum tamamen yapısal dedi 17de kimse anlamıyordu hamile olduğumu 22den sonra hafif belli olmaya başladı su an 37 olcam hala çok büyük bir karnım yok
Niiillloooyaaa Meltemar benim karnim 7 ay dan sonra neredeyse 8 ayin basinda belirginlesiyor kimse hamile oldugumu soylemesem anlamaz valla normal yani ic karnin genistir
Aylaa123 Meltemar ben doğuma giderken karnım regl öncesi şişkinlik gibiydi yapısal birşey o kızla erkekle alakası yok
Meltemar Blueeberryy evet ya rahatım o yüzden ama sadece kafama takılıyor işte sanki hiç yokmuş gibii😂
Datlum Meltemar ilk hamileliğim de 5. Ayda çıktı canım.birden büyüdü bunda 13. Haftalığım çok belli değil birazcık çıktı
Esma006 Meltemar o iç karın yapısı ile alakalı benim karnım yine var ama 2 aylıkken daha belli olmaya başladı
Melike1001 Meltemar 25+4 haftalığız hala öyle bariz gözüken Bi karnım yok. Kızımız olacak inşallah. Ama anneminde altıncı aydan sonra çıkmış karnı galba bende öyle olacağım. Eski kilolu halime geri döndüm 😁