cerengeredeli 13 e girdim bugün bende geceleri iki tane alıyorum sadece ama bırakmaya korkuyorum salı günü kontrolden sonra bir deniycem bakalım
snylyy nisoom01 bende 20haftalığım eskiye göre azaldı ama ilacı bırakmaya cesaret edemiyorum günde 2 prizin içiyorjm