Bir_nazenin01 Kızlar demirim ve demir bağlama kapasitesi normal değerde ama ferritin değerim 6.9 çikmiş kan ilacı kullanıyorum artı güzel de besleniyorum sadece bu değer ile kansızlık mı sayılıyor korkmalımıyım 27+1 haftalığız
Aslaninannesi_ Bir_nazenin01 benim feritininim düşükti benzim soluktu resmen başım falan dönüyordu orofen baya yükseltti kansızlığınız yok sadece kan depolarınız boş
Kubra0606 Değeriniz düşük bekarken benimde bayağı düşmüştü demir depo takviyesi vermişti doktor ama hamilelikte direkt damardan kan alanlar duydum
Baby_B Bir_nazenin01 asiri üsüme Aniden terleme oluyordu bende Halsizlik yorgunlukta ayni sekilde Biraz düzelmis gibiydim 2 ye cikartinca ama düzenli gunde 2 icmedim Suan yine halsizlik basladi :( Duzenli icmek lazim
Aslaninannesi_ Bir_nazenin01 benim dediğimde demir ilacıydı işte zaten demir ilacı kan ilacı bunlar aynı şeyler
Srp53 Bir_nazenin01 benim demirimi kaç ilaç kullandım sadece sidefer yükseltti yoksa serum takacaklardı sabah akşam kullanıyorum. İlaca rağmen yükselme olmazsa sideferi de bir deneyin.