Sltn66srkn Merhaba kızlar adete 7 gün kala beta verdım 5 den küçük çıkdı sizce artarmı yada hamılelık yokmu🥹 bu durumu yasayan varmı aranızda
Minnakpopus Sltn66srkn reglinizin geçmesini beklemelisiniz. Çok erken vermişsiniz kanı. Hamilelik yok denilemez geçemediği için. Regliniz geçince kan en. Net sonucu verir
yesildeniz_ Sltn66srkn adete 7 gün kala yumurtluyorum ben 😊 kaç günde adet oluyorsunuz ki bu kadar erken yaptınız testi
poyrazmom_ Erken diyenleri anlayamadım kişiden kişiye değişir bu ben 8 gün kala silik çizgiyle öğrendim 2 gün sonra yani adete 6 gün kala 158 çıktı değerim olsaydı çıkabilirdi geç döllenme de olabilir adetin gecikmesini beklemeniz daha iyi sizin için
Sltn66srkn poyrazmom_ ben bundan 3 ay önce düşük yapdım kürtaj oldum o hamılelıgımde adet gunumde test yapdım cıkmadı adett ıkı gun gecınce kan verdım 61 ıle öğrenmiştim acaba genemı oyle olur dıe dusundum herhalde adeti beklıcem gecmıo gunler
yesildeniz_ Sltn66srkn bende 26-27 günde oluyorum. Yumurtlamanı takip ettin mi? Çatlamadan sonra 6-7 gün içinde varsa çıkar