Gulsennxx ilk gebeliğimde de 12. Haftada doktorum kıza benziyor ama bekleyin alışveriş için demişti, 16 da netleşmişti🌸12+3 de doktorum yine kıza benziyor diyip, dünde fetal dna sonucu bunu doğrulamıştı 🥰 bence de öyle yapın, 12. Haftada folik asiti bırakıp vitaminlere başlatıyorlar