Kızlar nasipse bu ay 2. Bebeğimizin niyetine girdik yumurtlama ağrısını hissettiğim günlerde de ilişkiye girdik bat 30 ocak olarak gözüküyor. Şimdi size danışmak istediğim konu şu. 27 ocakta doğum günüm var ve arkadaşlarımızla bir cafede kutlamayı düşünüyoruz biraz kalabalık olucaz. Ama benim beklenen adet günüm 30 ocak olduğu için kutlamayı o güne denk getiricez ve nasip olursa eğer hamile kalırsam arkadaşlarım bana doğum günü süprizi yapmayı planlarken eşimle ben onlara bebek süprizini yapmayı düşünüyoruz. Sizden fikir almak istiyorum sizce nasıl bir şekilde hamile olduğumun haberini vermeliyim onlara 🥰