Lierac ve bio oil kullanıyorum. 20. Haftada başladım aslında karnımda çok büyüme gerilme olmadığı için sadece duş sonrası önce hafif bio oil sürüp, emilmesini bekleyip sonra üzerine lierac sürüyordum. 30. haftadan sonra unutmazsam her gün sabah lierac akşam bio oil olmak üzere dönüşümlü sürmeye çalışıyorum. Çok düzenli kullanıyorum diyemem unuttuğumda çok oluyor ama 31+3 olduk şimdilik hiç çatlak yok. Olmamasını umarak kullanmaya devam ediyorum ☺️ 🌸