babyiscoming_ Yaşayan var mı kızlar? Hiçbir şey canım istemiyor kahvaltıyla akşamı yapabilirim oysa ki çok açıktı iştahım
Baby_B babyiscoming_ bende de öyle Kilo alimim durdu arada 1 kilo veriyorum bile diyebilirim Bebek baski yaptigi icin sanirim boyle oldu
yeni_anne2 babyiscoming_ 2 hafta oldu bende o iştahsızlık durumu ama sonra düzeldi tekrar 30 haftadan 32 haftaya kadar sırf yemek ıçin yiyordum ama düzeldi gibi tekrar açıldı iştahım
turkan403 babyiscoming_ sağlıkla gelsin inşallah🤲 normal bnce son aylarda ben resmen yataga baglımlı oldm😵💫
babyiscoming_ turkan403 bende de hep bir halsizlik evden çıkmak istememe falan saçma sapan şeyler türedi😂 sağlıkla gelsinlerde inşallah
yeni_anne2 babyiscoming_ düzelir merak etmeyin 😊 ama siz yıne de iştahım yok diye yememezlık yapmayın inanın ben zorla yiyordum istemeye istemeye sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸🤲
turkan403 babyiscoming_ amin inşallah az kaldı ondan kesin son aylarda bunlar hep ilaki oluyo doguma gircem zaman gelince de bi enerji geliyo😆🥺😂
babyiscoming_ turkan403 ay valla ilk doğumum olacağı için sudan çıkmış balık gibiyim ne olacak nasıl olacak hiç bilmiyorum hayırlısı inşallah😂❤️
turkan403 babyiscoming_ kolay geçsin inşallah korkma ilkse ilker güzeldir herzaman benm üc sezeryan olucak😵💫
babyiscoming_ Aslaninannesi_ ben bugün çok kötü oldum valla sebebini de bilmiyorum sabahtan bir iştahsızlık vardı su bile içemedim kahvaltıyı yaptım 2 saat sonra mide bulantısı başladı ve istifra ettim öyle böyle değil ama eşimi bekliyorum bi acile gideceğim :(
Aslaninannesi_ babyiscoming_ canım suan bir salgın var kusma ile başlayan ona yakalanmış olabilir misin dikkat et
babyiscoming_ Aslaninannesi_ hiç bilmiyorum ama ihtimalde vermiyorum çünkü evden çıkmadım 1haftadır falan, eşimde iyi maşallah bişeyi yok ondan bulaşmış olamaz diye düşünüyorum
hasretvarol babyiscoming_ Kimisi taşıyıcı olur kendisi semptom göstermez ama hastadır mutlaka dikkat etmek lazım