Nurbukk Echomar da rahim filmi çektireceeğim cevat hoca çok önerilmişti aradım ancak tekniker ülker hanım çekicek cevap beyde fiyat farkı çıkıyor dediler 2500 tl kadar ülker hanıma çektiren var mı sizde de böyle mi oldu
Ozlemerikci543450 Nurbukk evet cevap beyde gark çıkıyor bende orda çekildim ama çok gereksiz cevatta olsa diğerinde aynı makineyle aynı işlemi yapıyor ben gerek görmedim iyiki de görmemişim bayan dı yapan adını hatırlamıyorum 1 dakikalık bi ağrıydı dayandım geçti öneririm
sevgibeybi Nurbukk daha geçen hafta bugün çektirdim😄 gayet de iyiydi bence ben adını bile bilmiyordum hanımefendinin ☺️
Melissilemo Nurbukk ben cevad beye çektirmiltim doktorum isteği ile çok ilgili bir beyefendiydi telefon numarası da var sorduğum herşeye cevap verdi ama tabi ona çektirince fiyat farkı oluyor neye göre bilmiyorum ama cihaz da aynıdır sanırım
Nurbukk october Ozlemerikci543450 Teşekkürler normal fiyat 7500 cevat bey çekerse 10 bin dediler bende başka yerden daha uyguna fiyat bile aldım ama herkes burayı önerince riske atmak istemedim ama 10 bin de çok geldi ülker hanıma çektireceğim ben de bencede aynı işlem sonuçta cevat hoca orda yine bulunuyormuş zaten
hellolittlesunshine Nurbukk ben cevat beyi tercih etmiştim onun biraz insanı rahatlatan bir yanı var bir de tüp tıkalıysa yüksek oranda o an basınçla açabileceğini söylüyor diğerini bilmiyorum ama o da aynı şekilde iyidir heralde
Ozlemerikci543450 ZZ-P walla bence gerek yok adet sancısı gibi bide ilk başladığında ağrı olmuyor bitmesine yakın yani birkaç dk sadece bende lekelenme vs hiçbişey olmadı çıkınca avm ye gittim hiç panik olmayın bence