Kuboss06 suyu çok koyuyo olabilirsiniz soğan salçayı kavurup birazda haşlanmıs fasulyeyi kavuruyorum üstünü azcık gecicek kadar su koyuyorum kısık ateşte pişiriyorum kendi suyu yoğunlaşıyor lezzeyi geçiyor . Yada yemek kaşığının ucuyla un kavurup yapabilirsin suyu yoğun olsun diye ama öyle hiç denemedim ben