Merhaba kızlar, 5 haftalıkken keseyi görmek için doktora gittim. Sarı akıntım olduğunu sorun teşkil edip etmeyeceğini sordum. Doktor enfeksiyon olabilir deyim mixovül fitil verdi. Daha önce hiç fitil kullanmamıştım, kullanmakta istemedim açıkçası Doktor zararı olmayacağını söyledi.
- Kullanımımda akıntımda kan gördüm çok az miktarda. İçim rahat etmedi acil doktoruna gittim kese etrafında kanama alanı yok dedi bebek de oluşmuş, tedbir olarak progrestan verdi mixovülü bıraktırdı. Sonrasında hiç kanama görmedim . Fitilden korktum haliyle:) bundan sebep ağızdan alıyorum ama yan etkisi çok oluyor kullanmaya devam etmesem sorun olur mu?