Merhaba 21. Haftada detaylı ultrason yaptırdım organlarında herhangi bir eksiklik çıkmadı herşey gayet yolundaydı, 33. Haftada doktorumu değiştirmek zorunda kaldım ve detaylı olarak incelemek istediğini söyledi baktığında bebeğinizin sol böbreği yok dedi detaylı ultrasonda bi sorun olmadığını anlattım kendisine var olan bi organ sonradan kaybolur mu diye gelişmemiş olabilir veya doktor yansıma görmüştür dedi perinatolojiye yönlendirdi 2 perinatoloji doktoruna muayene oldum ilk muayene eden doktor ilginç bir şekilde sol böbrek yok ama damarı var kan akışı var damarı olan bi organa yok diyemeyiz dedi diğer perinatoloji doktoru direk sol böbreğin olmadığını söyledi. Ama yine de haftası büyük olduğu için Organ taramasının zor olduğunun doğunca anlaşılacağını söyledi. Bu durumu yaşayan var mı aranızda ?