Adelon5533 Kızlar kan testi verdim enabızda hcg 0.2 yazıyor negatif oluyor değil mi Regl olmama daha 2 gün var yumurtlama zamanından sonra çok kasık ağrılarım olmuştu umutlanmıştım baya ama olmamış sanırım