Elifkoccc inanın ben bu doktorlardan bıktım. İnş kimse kızmaz da ama cidden bilmiyolar mı anlamıyorum, en az üç farklı dpktora gittim kürtajdan sonra adetim 6 günden 3e düştü diye hepsi de normal, bi problem yok vs dedi, ama normal değil tak diye yirmi yıllık düzen değişti