Kızlar merhaba, fetal DNA testimi 12. haftamda yaptırdım düşük risk çıktı ama 2 gün önce yaptırdığım detaylı ultrason da 1. derece bağırsak parlaklığı ve bacak boyunun 6 gün geriden geldiğini söyledi perinatalog. Bu arada ben de idrar olu enfeksiyonu vardı etkilermi acaba? Bana amniyosentez istermisin diye açıklama da yaptı. Açıkçası beni endişelendirdi ama bi o kadar da sakin kalmaya çalışıyorum. Çünkü kalan her şeyi normal gelişimin de 3 Şubatta yine gidicem. Böyle olan varmı? Geçicektir diye düşünüyorum ve öyle olsun diye dua ediyorum.