Benimde 37+2 son 1 2 haftadır özellikle farkediyorum. Hatta bol su ve türk kahvesi içmeye çalışıyorum oyalanıyorum iyice rahat gidebilmek için. Gerçekten çok zor hamilelik boyunca hiç olmamıştı 😵 gün kurusu aldım 4 5 tane yemeye çalışıyorum inşallah işe yarar. Ama demir hapıyla ilgili değil bence içmediğinde de oluyor