Kızlar 8. Haftamda lekelenmem vardı doktor progestan kullandırıyordu, hala devam ediyorum ama günde bir şeklinde ve 3 haftadır hiç bir problemim olmadı. 11+0’dayız bugün. Ve dünden beri oluşan bir lekelenmem var. Dün düz kahverengiydi. Bugün içinde siyahlıklar olan karışık renkli bir şey geldi. Midesi bulananlardan çok özür dilerim. Endişemi anlamanızı rica ediyorum. Doktorumu aradım gel muayeneye dedi. Bugün doğumu varmış yarın sabah gel dedi. Bu haftada böyle durumlar yaşayanlar var mı sonucunda bir sorun olmaz değil mi ? Ağrım sızım yok çok şükür arada çok hafif kramp giriyor yalnızca ama o da kesenin büyümesidir diye yorumlamak istiyorum 🥺 bide 11+1’de cinsiyeti görülemez değil mi ? Hiç bir problemimiz yoksa cinsiyet tahmini de isteyeceğim inşallah 🫶🏻
(Ben en fazla enfeksiyon olduğunu düşünüyorum ama yanma vs de yok, bu lekelenme neden oluyor ya 😔)