Papatyaaaammmm Kızlar 6+4 günlük tüp bebek ile hamile kaldım hareketlerim hala kısıtlı davranıyorum biraz salmalımıyım kendimi sizler neler yaptınız
Ozlemerikci543450 Papatyaaaammmm bence dikkatli olmak iyidir ama kendini de sıkma bu konuda bide tüp bebekte de hafta günü son adetten mi sayıyor doktorunuz bana öyle dediler de
Larraa Papatyaaaammmm Ben hiç kasmadım kendimi normal hayatıma devam ettim. Doktorum kısıtlamana gerek yok demişti zaten. Tabi ki ağır işlerden kaçındım ama günlük hayatıma devam ettim. Şu an 31 haftalık olduk. Siz de doktorunuzun yönlendirmelerine uyun ve kendinizi çok kısıtlamayın derim 🌸
Papatyaaaammmm Larraa Valla doktorumda hiç bişey demedi birde kızlar şey sormak istiyorum benim kanda 2 değerim heterizigot bazı doktorlar full iğne diyo kendi doktırumda yatkınsın pıhtılaşmaya diyor