Merhaba hanımlar ben 4+4 günlük hamileyim doktora 1 şubatta gitmeyi düşünüyorum küçük olduğundan görünmediği için o süreçte beklerken stres yapıyorum maalesef bir kere deneyimledim sorum şu geçen hafta cuma ve pazar beta takibi için kan vermiştim sonuçlar güzeldi böyle 3 hafta boyunca her cumartesi kan takibi yaptırmalı mıyım sağlıklı artıyor mu ne dersiniz ?