Razismom Merhaba kızlar, doğum yapalı 4 ay olacak ve henüz tam anlamıyla regl olmadım.. Bi kere lekelenme şeklinde oldu sadece… Doktora gitmeye de vaktim olmadı açıkçası sizce normal bir durum mu?
Aylaa123 Razismom emziriyosanız süt hormonu adeti geçiktiriyor 1 seneye kadar lekelenme yada hiç olmaması normal
Vlog1345 1 yıla kadar olmamak normal demişti bir doktor. Emziriyorsanız süt hormonu da regl olmanızı engelliyor. Arkadaşım doğumdan 6 ay sonra regl olmuştu