Edatasdemir Arkadaşlar 20 aralıkta yaklaşık 4 hafta önce kürtaj oldum şimdi de adet oldum bu normal mi yani ben daha geç olur diye düşünmüştüm ama 40-45 gün geçer diye düşünmüştüm 1 ay sonrasında adet görüyorum
Eda42_ Edatasdemir Beta çabuk sıfırlanmış demek ki ne güzel erkenden olmuşsun bende aynı 23 aralıkta kürtaj oldum boş gebelikten bakalım bekliyorum ne zaman olacağım diye adet olup rahîm filmi çektirmek istiyorum inşallah bir an önce olur
Eda42_ Edatasdemir Şükür bende oldum rahîm filmi çekindim şimdi bakalım neler olacak inşallah güzel haberler herşey yolunda gider
Edatasdemir İnşallah canım bende bugün muayene oldum doktor baktı yumurtalıklar aktifmiş kürtajdan sonra kalıntıda kalmamış 2 adet döngüsünden sonra hamile kalabilirsin tekrar dedi. Sen rahim filmini neden çekindin ?