merhaba kuzum. Umarım gebeliğin vardır. Ben de freely test ile 4-5 tane yaptım hepsi pozitifti. Eşimle kan vermeye gittik ve sonuç 1,20 :(( o kadar üzüldük ki. Bu markanın allah bin belasını versin. Halen de regl olmadım bir umut diyeceğim ama artık o da yok :(
inşallah sizin vardır. Bence gidin kan verin 20.gün gecikmede artık kesin çıkar sonucunuz