Sazenin bizim Şarköyde yazın çok güzel vardı doğum için bunlardan alacağım diyordum ama izin için memlekete geldik burada kaldım umarım bizim buralarda da vardır öyle süslü crocslardan 😂 yoksa Trendyol yetişecek imdadıma 😂 normalde 38 giyiyorum ama 39-40 almayı düşünüyorum çünkü şimdiden ayaklarım aksamlari sisiyor