Sazenin ilk gebelıkte bır heves aldım ama çöpe attım hastaneden sonra cunku Kaliteli olmuyor o tarz terlıkler bos yere para vermıs oluyoruz haklısınız mantıklı degıldı☺️
Suan aldıgım ev terlıgı seklınde yumusacık ama hastane dönüşünde makınede yıkayıp kullanmaya devam edersınız o sekılde , önü kapalı ben fotoğraf eklemeye calısacagım pijamamla aynı renk tercıh etti farklı renklerı de var