Sarimmsi Onu genelde doğru sonuç verdiği söyleniyor burada ve kuruma çizgisi filanda vermiyor. Bende yapmıştım negatif ve ertesi gün baktıgımda bile çizgi yoktu. İnşallah yanıltmaz güzel sonuclar alırsın🫶🏼 kan verirseydin sonucunu yaz buraya daa ☺️
Kubrakaya34 Sarimmsi ben kuruma çizgi yada yalancı pozitifi bu uygulamada duydum 1 kızım var 8 yaşında adetim 2 gün geçti net belli olmuştu ama hayırlısı bakalım nasıl kısmet herşey
Kevsssim Kubrakaya34 erken gebelik testi hiç denemedim canım bilmiyorum valla biz bebiş beklemediğimiz için ben inanmayıp üst üste bir sürü farklı markadan alıp yapmıştım hepsi de pozitif çıkmıştı 🤭
Melikeyurtseven Kubrakaya34 Adetımden bir gün önce bende yaptım aynı böyle cıktı ama inanılmaz bel kasık ağrım var adet olucam diye dikkate almayıp çöpe atmıstım sonrasında 5. Gün geciktim ozaman erken gebelikle öğrendim
Kubrakaya34 Busra779 1 gün pik gördüm sadece o günü değerlendirebilir ertesi gün yaptığımda siliklesmisti üzüldüm hatta 1 oldu diye hayırlısı