Kızlar merhaba, malum yalancı pozitif çıkaran test artık çok fazla var. Hem de kurumu çizgisi vs değil hemen 2 dk içinde pembe çizgi çıkarıyorlar. Umutlandırıp üzüyorlar. Ben özellikle erken gebelik testi artık yapmayacağım. Prodictor fiyatı da 330tl olmuş pahalı yani. Kaset testlerden hangilerine güveniyorsunuz ya da hangileri yalancı pozitif verdi buradan paylaşalım ve bu markaları almayalım. Firmalar da toplatır artık inşallah hatalı testleri. Ben bu ay first test marka kaset testte 2 dk içinde çıkan çizgi gördüm ama negatif sonuç aldım. Geçen ay b-good marka testte silik çizgi gördüm kan verdiğimde beta 17ydi kimyasal oldu ama bu markada da yalancı pozitifler çıkıyormuş sanırım.