Eliff00 Kızlar 8gun oldu doğum yapalı sütüm o kadar azki çocukta hafif sarılık başlangıcı oldu ve. Ben mama veriyorum diye çok üzülüyorum ben de herkes gibi emzirmek istiyorum maddi açıdan da çok zor mama parası bestlak damla aldım kuru dut kuru incir kaynatıyorum bol su iciyoruum dere otu bulgur pilavı ama banamisin demiyor çok kötü hissediyorum kendimi
Feyzoss Eliff00 takviye olarak solgar tavsiye ederim. Yinede bol bol emzirip makine ile sonrasında sağım yapın. Gelmese bile yapın çünkü uyarı veriyor
babyandmomy__ Eliff00 endişe etme kötü de hissetme kendini henüz çok yenisiniz 🩷 Yarım saatte bir bebeğini memeye al amaç beslemek değil memeye uyarı vermek bebek tutmuyorsa veya uykusunu bölmek istemiyorsan da süt sağma ile sağım yap bunda da amaç sağım değil tabiki memeyi uyarmak Mamadan da korkma bir süre vermek onun iyiliği için sadece biberon değil de kaşık biberon kullan zamanla düzene girecektir tabiki beslenme ve bol suuu 🩷
Cosimaniehaus Eliff00 başta az oluyor zaten canınızı sıkmayın. Siz yine de emzirin sonrasında mama verin. Emzirmek süt arttırıyor . Süt pompasına damlamasa bile göğüslerde bir miktar süt kalıyor. Benim de başta yoktu pek mama veriyordum. Şimdi 4aylığıznve sadece anne sütü içiyor bebeğim. Şimdi bile aşırı bi sütüm yok ama yetiyor emdikçe geliyor süt.Sütünüz olmasa da mama içse de canınızı sıkmayın sizin elinizde olan bir durum değil🌸
Razismom Eliff00 bende aynı şekildeyim canım, sana tavsiyem bol bol sağım yap gelmese de sıkıntı yok tetiklemiş olursun.. İmom vitamin hapı, gegi çayı, ve ravia lohusa yağı tavsiye ederim ne kadar hızlı temin edersen o kadar hızlı geçecek bu durum 🥰🥰🥰
Mervetelli Eliff00 pro malt varmış ebebekte çok süt yapıyormuş bende onu deneyeceğim sizde deneyin isterseniz
babyandmomy__ Eliff00 tabiki emzirmek daha iyi bebek makineden daha kuvvetli çekiyor çünkü Hemencik alışırsınız inşallah birbirinize 🩷
Eliff00 Hasret72 onuda denedim Cosimaniehaus teşekkür ederim böyle olunca kendimi kötü bir anneymisim gbi hissediyorum