BA1 Epidural tek başına yapılmıyor diye biliyorum. Spinal+epidural yada genel+epidural oluyor. Spinal ve genel doktorunuzla birlikte karar vereceğiniz anestezi şekli. Epidural tamamen sizin konforunuz için ekstra tercih edebileceğiniz bir şey. Ben ilk doğumumda spinal anestezi oldum. Belden aşağısı tamamen uyuşturuluyor hissetmiyorsunuz. Odaya çıktığınızda 4-5 saat sonra uyuşukluk geçiyor ağrı olabiliyor ama adet sancısı gibi çok öldüm bittim bir şey değil. Bunu hiç hissetmeyeyim her ağrı girdiğinde anında kesilsin derseniz epidural ekletebilirsiniz. Ekstra ücretlendirildiği için spinal anestezi ile ben çok gerek görmedim. İlk ağrıları çekmiyorsunuz çünkü uyuşuk olduğunuz için. Uyuşukluk geçtikten sonra da ağrı kesici yapıyorlar. Ancak genel anestezi alırsanız epidurali tavsiye ederim. Genel anesteziden sonra uyandığınızda çekilen acıya birebir şahit oldum çünkü. Gözünüzü açmanızla şiddetli bir ağrıyla baş başa kalıyorsunuz. Epidural ekletirseniz ağrısız atlatabilirsiniz.